NEVER UNDERESTIMATE A BLONDE WITH A PEN!

Festivalul Voluntarilor 2011 "Jos Palaria"

Pentru că orice muncă trebuie răsplătită, pe data de 4 decembrie, în incinta Teatrului Naţional de Operă şi Balet din capitală, a fost organizată cea de a IX-a ediţie a Festivalului Voluntarilor. Scopul festivalului este recunoaşterea publică a muncii şi a meritelor voluntarilor din ţară.
  Organizația AIESEC-Moldova este în fiecare zi răsplătită pentru aportul benefic pe care îl aduce societății, răsplata fiind fiecare membru activ, fiecare realizare, fiecare proiect îndeplinit cu succes și fiecare lider pe care l-a ajutat să crească. Însă, nu puteam să nu profităm de ocazia ca meritele noastre să fie recunoscute de întreaga țară, așa că n-am stat mult pe gânduri și am aplicat la festival, la categoria “Cea mai activă organizaţie a anului, care promovează voluntariatul în R. Moldova”.
Și cum suntem împreună în toate, am venit numeroși omuleți din AIESEC—Chișinău că să susținem draga noastră organizație. Veseli și pozitivi de fire, ne-am distrat de minune pe tot parcursul show-ului, am dansat, am cîntat și am demonstrat că suntem uniți și “dezghețați”. Ne-am remarcat din prima, prin doza noastră nebună de energie, bună dispoziție și proactivitate. Acest lucru a fost remarcat nu doar de cei din sală, ci și de prezentatorii evenimentului și de vedetele care au cântat, caci ne dădeau drept exemplu pentru restul sălii, spunând: “Haide-ți, fiți mai activi, la fel ca partea din dreapta!”,după cum va-ți dat seama “partea dreaptă” eram noi, AIESEC-erii.
  Când a fost anunțată categoria la care am aplicat noi am muțit cu toții, eram numai ochi și urechi să aflăm dacă am luat vre-un loc. Pe măsură ce se acorda locul 5, 4 și 3, noi deveneam din ce în ce mai emoționați, iar atunci cind a fost anunțat câștigătorul locului doi pe chipurile noastre a apărut dezamăgirea ți tristețea. Deja ne consolam zicându-ne: “Nu-I nimic, anul viitor la sigur luam un premiu”. Însă în cîteva clipe au răsunat cele mai neașteptate cuvinte: “Iar câștigătorii sunt... cei din PARTEA DREAPTĂ!” Nedumeriți, primele clipe nu știiam cum să reacționăm, a fost ceva de genul: “Really? Asta noi am câștigat?”, pentru ca mai apoi să ne revenim în fire și să sărim de bucurie, am început a apaluda, a ne îmbrățișa, a zâmbi mai tare ca niciodată. A fost ceva EXCEPȚIONAL! Atâta bucurie, satisfacție, dar mai ales atîta MÂNDRIE am simțit cu toții în acel moment, încât am înțeles încă o dată că e o adevărată mândrie să fii un AIESEC-er!
  Cu o MEGA dispoziție și un entuziasm de kilometri, am plecat să sărbătorim această victorie, la o porție de plăcințele calde. Încărcați cu voie bună și înconjurați de omuleți deosebiți, nici nu am observat cum a trecut timpul și sa făcut seară.
A fost o zi minunată, de neuitat, o zi în care fără sfială AIESEC - Moldova a putut zice: “Noi suntem cei mai buni!”
Felicitări tuturor AIESEC-erilor care au contribuit la obținerea acestui premiu!
We did it!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu