NEVER UNDERESTIMATE A BLONDE WITH A PEN!

NANE- un om care face hip-hopul romanesc de valoare

Nane (Ştefan Avram Cherescu) este un raper roman, de 20 ani, din Romania, Orşova. Nane e un tînar care sa maturizat într-un timp foarte scurt, crescînd într-un cartier foarte sărac, ducînd o acută lipsă a banilor şi fiind înconjurat de "golani" cu droguri şi alcool. El a fost nevoit să înveţe a fi curajos, tare şi mai ales să se zbată pentru a se impune şi a supravieţui în acest mediu. A început să "o ardă" cu tipi mai mari ca el, care îi garantau protecţie, cu timpul le-a cîştigat respectul şi a devenit unul din gaşcă. Fire rebela, non conformistă şi de nestăpînit, îşi apăra "oamenii" şi se făcea respectat cu ajutorul pumnului, fiind des întîlnit în secţiile de poliţie. Toate experienţele sale, i-au servit drept sursă de inspiraţie pentru piesele sale, fiecare piesă fiind o filă din viaţa lui...
     Prin creaţia sa Nane a căutat nu doar să arate mediocritatea şi nepăsarea lumii în care trăieşte, ci deasemenea să deschida ochii spre adevărul dur, pe care mulţi îl ignoră. Nane a fost mereu criticat pentru acest lucru, însă el nu s-a oprit, ambiţios fiind transpune şi acum pe hîrtie tot ce vede, tot ce simte, tot ce trăieşte... Într-o societate în care nu ai glas, în care nu eşti ascultat, rimile i-au devenit arme!

      Sa lansat în anul 2006, nu este suficient de cunoscut la nivel naţional, deoarece nu este un artist "comercial", nu apare la TV sau radio, nu dă concerte mari, nu are videoclipuri profesionale, dar totuşi se bucură de o popularitate sporită printre rîndurile iubitorilor de hip-hop romanesc. A început să se promoveze prin a-şi plasa piesele pe internet, şi treptat a cîştigat sute de fani (printre care şi eu) şi şi-a creat propria audienţă. Acum Nane este iubit şi criticat, adorat şi de unii neacceptat, dar cert este că e ascultat de mii de tineri din toată Romania şi peste Prut. Lui nu-i pasă de cei care nu-l înteleg, care îl  critică, el scrie muzică pentru oamenii "simpli" ca el, nu pentru cei crescuţi "în puf" şi cu aer de vedetă, ci pentru cei care îi inţeleg versurile, pentru cei care îi simt rimile, frustrarera şi care nu neagă că trăiesc intr-o ţară bolnavă.

        În 2010, Blog-ul BlackSheepSound a organizat cîteva luni la rînd un sondaj prin care se putea vota piesa lunii. Rezultatele au fost următoarele:
– aprilie 2010 / locul 1: Nane – Ştii Ce Zic (Produs de Midiots)
– iunie 2010 / locul 1: Nane – Tricolori (Produs de Diablo)
– octombrie 2010 / locul 1: Nane – Asta-s Io (Produs de Nicalai)Pe mixtape-ul “Best of 2010″ au ajuns doar cele mai votate piese de-a lungul anului, in sondajele BlackSheepSound. Pe acest material veti mai auzi nume precum Doc, Sisu, Criss Blaziny, Parazitii, Adverss, Guess Who, Spike, Cedry2k si Grasu XXL.

        La moment Nane lucrează cu casa de discuri SUD-HOp şi a lansat anul acesta următoarele piese:
Multumim
"ON THE AIR"/ Cabron
"ABIA LA INCEPUT" remix pe subcarpati" [mixtape single]
"ATITUDINE"
"COPIL"
"WHISKEY"
"WITHOUT YOU" / Racfm
"REVOLVER"
        Aceasta a fost prima piesă a lui Nane pe care am auzit-o şi care ma făcut să mă îndrăgostesc pe veci de creaţia lui... Nane poate fi şi dulce...

       Iar aceasta e o piesa ceva mai fresh  ... una din preferatele mele...

    14 comentarii:

    1. asta balatel scrie, bv olesea ai gusturi bune eu la fel sint fan nane ,el stie despre ce cinta si o face din toata inima si il respect pt asta , versurile lui au valoare , mai ales pt mine

      RăspundețiȘtergere
    2. THX...Chiar e bun Nane, mai ales ca scrie din suflet ce simte si vede, si nu pentru ce este platit, ca unii din raperii din Romania.

      RăspundețiȘtergere
    3. SUD -HOP !!! Naspa viata cand nai da tu ai reusit sa supravietuiesti melodiile tale ma inspira si ma aduc cu picioarele pe pamant…ce mai respect !! Nu inteleg dc pula me isi baga smecheri aia manelari pula in munca ta ! Si yo dc nas fi smecher sami bag pula in ei ca asculta muzica de cacat !! “Nane,De-ale Mele

      RăspundețiȘtergere
    4. Frumos insa ai uitat sa zici ca el in 2006 a fost anchetat pentru trafic de droguri oricum felicitari pentru efortul depus

      RăspundețiȘtergere
    5. Nu stiam acest mic amanunt din viata sa, in fine, principalu ca acum sa lasat de stupifiante

      RăspundețiȘtergere
    6. hahah nane mic copil de cartier devenit mare :)

      RăspundețiȘtergere
    7. underground nu comercial coae....underground....cum spuneam mai sus mic...dar mare :)

      RăspundețiȘtergere
    8. super comeentariu,il descrie in tocmai e supe.poate fi si melancolic si intr-un stil de golan si asta e super il iubesc mult e artistul meu preferat.chiar daca este criticat de toata lumea niciodata nu se opreste nu il intereseaza si asta i va aduce mult succes.piesele lui sunt cele mai tari nu m-as mai opri din a le asculta .stie sa spuna adevarul adevarat despre tot si zice in fata .este de admirat faptul ca nu este comercial ,respect,.ce pot sa mai zic este cel mai tare artist ,nimeni nu mai este cale si nu va fii niciodata .love .nu va opriti din ASCULTARE piesa mea preferata este "daca cineva te-ntreaba"love:x

      RăspundețiȘtergere
    9. am uitat sa precizez ceva mai sus :este cel mai bun artist din romania tara asta se poate mandrii cu el.chiar daca nu prea il cunoaste multa lume pt ca NU ESTE comercial asta este de admirat .mie imi plac toate piesele lui ,dar cum am precizat si mai sus preferata mea este"daca cineva te-ntreaba"e super pt ca acolo spune totul pe fata "sa fie mai putini aia care sa aculte decat.........cea mai tare piesa .nimeni nu se va mai ridica vreodata la standardele lui.este cel mai tare artist "cu sustinere sau fara sustinere"pe el il gasim dupa linia de sosire asa va fii mereu CEL MAI TARE.chiar daca am 13 ani (sunt fata)stiu ca piesele lui sunt deosebite pline de talent are piese melancolice si piese.....dar toate sut super zice adevarul si are mai mult talent decat am vazut pana acum la o persoana sunt CEA MAI MARE FANA A LUI SI A PIESELOR SALE INCREDIBILE LOVE love:X:X:X:X

      RăspundețiȘtergere
    10. Fan Nane , inca de la titlu mi-a plăcut articolul :) Şi pentru el s-o ină tot aşa pt. că cineva trebuie să arate adevărul pe faţă ! :x

      RăspundețiȘtergere
    11. buna
      ma nunesc mihai florea
      vreau sa iti spun o istorie foarte mica
      eu sint nascut pe 23 08 1983 sint din judetul:harghita localitatea:toplita
      eu sint plecat de 4 ani in spaña si am o problema cu un hadicap criza de epilepsie si mie imi place foarte mult muzic asta hip hap
      eu unblu la un centru unde sint numai handicapati si un cistig nimic de la acest centru dar toti ce de la central imi spun si de aicia unde sint spañoli si romini ca yo treiesc hip hapul da dar un stiu cun sa incep sa fac imi place foarte mult sa cint dar eu am inventat un cintecel in spañola dar un stiu cum sa sa il fac mai departe ii un cintec ce m represita pe mine ca eu am un hándicap uite cum vune( estoi un cico con descabacidad y tu no losaves que esta en su corazón tu no queres hablar con el y tu lo metes la mierda y lodejas y no queres saber de el poque no queres porque que tienes miedo de ese cico el quere aser como tu y no puede padre nuestro ayúdame )un stiu cum sa fac casa il fac daca tu poti i sa imi dai o mina de ajutor sa imi spui cum sa o fac sau sa incep iti spun pe aia dreapta fara rusine ca sint bota un stiu sa fac sa incep o melodie daca tu poti sa imi dai o idele ? iti las aidiul meu :mihai_florea83@hotmail.com sau mihai_florea83@yahoo.com itii multumesc in suflet.

      RăspundețiȘtergere
    12. Nane este un super artist! ^^ Are melodii foarte frumoase şi mesajele transmise de melodii sunt foarte tari.. <3 îmi place şi mie foarte mult melodia ,,Ăsta-s Io" şi "Ca o stea" <333

      RăspundețiȘtergere