NEVER UNDERESTIMATE A BLONDE WITH A PEN!

Totul are nevoie de timp

  Sunt momente când nu-ți mai dorești nimic, nici măcar fericirea... Nu vrei să zâmbești, nu vrei să fii puternică, tot ce vrei să simți este liniștea și singurătatea...  o singurătate care te va face să uiți de cea lăsată de EL.
  Nu toate desparțirile dor și nu toate lasă amintiri...  Nu toți oamenii din viața mea au contat. Majoritatea au fost doar niște trecători, pe care i-am înlocuit cu alții, fără să le simt plecarea. EL însă e diferit. EL a contat.
 A dispărut la fel de brusc precum a venit, doar că fără  zgomot.
  Ultima mea amintire legată de EL? hmm.....  A fost ultima oară când ne-am văzut,  îmi amintesc perfect. M-a strâns în brațe, era atât de bine, atât de calm, simțeam că  lucrurile trebuiau să fie anumit așa, că lumea ar fi un haos total dăcă în acel moment el nu ar sta și nu m-ar îmbrățișa. Apoi m-a sărutat pe frunte. Săruturile lui mereu mă făceau să zâmbesc. Erau atât de inocente și pure, că dacă m-ar fi pus cineva să dau o definiție sinceritații i-aș fi zi "săruturile lui sunt întruchiparea sincerității".
  Diminețile sunt mai ușoare decât serile - deși numele LUI e primul care îmi apare în gând când mă trezesc - pe timp de zi golul din mine este mai ușor de-l dominat. Mă tot conving că am luat decizia corectă, că așa trebuie să fie, că așa va fi mai bine pentru mine, că alt fel pur și simplu nu se putea, și parcă funcționează... Asta până vine noaptea, căci atunci toate aceste fraze nu mai au putere... nu mă mai pot amăgi. ÎL VREAU ALĂTURI. Iată singurul adevăr în miez de întuneric, iată singurul gând care nu mă lasă să adorm.
   Totul are nevoie de timp. Ai nevoie de timp să faci o cafea bună. Ai nevoie de timp să înveți ceva. Ai nevoie de timp să uiți o dragoste abia începută.  Ai nevoie de timp ca să fii fericit. Și da, știu că totul va fi bine, știu că acolo, departe unde se află, EL va fi fericit, știu că și eu aici, aproape, voi fi fericită. E doar vorba de timp...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu