NEVER UNDERESTIMATE A BLONDE WITH A PEN!

Trecutul

Trecut - 1. Timpul care s-a scurs (întâmplările, faptele, stările) 2.Care nu mai este actual, de demult, vechi, dispărut, demodat. 
Această definiție o vei găsi în DEX pentru cuvântul trecut. Adică ceva neactual, de demult, care deja a trecut. 
  Dacă e ceva dispărut, atunci eu mă întreb de ce azi trecutul este mai prezent ca prezentul? De ce este mai palpabil și mai viu? Dar îndeosebi, de ce este mai plăcut? Unde este adevărul?!
  Nu vreau să simt stropii trecutului în cafeaua mea de dimineața, nu vreau să-mi apară noapte în vis și să-mi provoace zâmbetul, nu vreau să-mi reînvie iluzia fericirii cu EL. Pur și simplu nu-L vreau și nici nu am nevoie de el. 
  Credeam că am pus capăt, se pare însă că sunt  încă legată...
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu