NEVER UNDERESTIMATE A BLONDE WITH A PEN!

Complicat de simplu

1000 de gînduri îmi dau tîrcoale, se contrazic şi iau o direcţie străină mie.... Aş zice că au de chef joacă. Încerc să le prind, dar azi nu sunt eu cea care le domină. Savurez o  ciocolată fierbinte, aroma căreia mă vrăjeşte, plapuma dăruită de buna mea bunică mă încălzeşte. E o  linişte mortală în toată casa. Mă simt relaxată şi departe.. .Sunt aici, dar nu tocmai. Caut  piesa Enya-Only time. E divină! Face ca inima să-mi bată în ritm de vals. Întinericul e plăcut si reconfortant.
     Noaptea e atît de frumoasă și puternică.  Îmi place să-i simt briza ei rece,  o invit în casă , iar ea  începe a-mi dansa. Noaptea e dirijorul unei sonate mirifice, una la fel de bună ca şi cea a lui Beethoven-"Sonata lunii".  Ahh luna! Luna e ceva aparte, e o mărturie a dragostei, a încrederii și a speranţei.... O admir şi mă gîndesc că şi tu o vezi acum.
Totul e complicat de simplu... nu am planuri, dar am viitor, nu am aşteptări, dar am stele, timp, uşă, si pe tine : un anonim in viata mea...
Dragostea e peste tot!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu