NEVER UNDERESTIMATE A BLONDE WITH A PEN!

O carte care trebuie citita!


   In zilele acestea fierbinti de vară am decis să citesc o carte. Am dat fuguţa la bibliotecă (sunt norocoasă că am una chiar peste drum) si din multitudinea de cărţi de diferite mărimi, culori şi titluri care mai de care eu am ales-o pe EA, "Lusy Sullivan se casatoreste" de Maria Keyes. Ce ma determinat s-o aleg anume pe ea a fost comentariul de pe copertă "Fanii lu Bridget Jones vor fi entuziasmaţi" scris de Publishers Weekly, şi cum filmul Bridget Jones îmi place mult, chiar ma intrigat ce poate oferi cartea dată.
   Şi au avut dreptate! E cea mai înteresantă, neprevizibilă, amuzantă şi roamantică carte pe care am citit-o în ultimul an (şi credeţi-mă că am citit eu ceva carţi în ultima perioadă). „Romanul lui Keyes este amuzant, plin de suspans şi scris cu atîta căldură, încît îţi dă senzaţia că stai de vorbă cu cea mai bună prietenă.” 
Mi-a placut pînă la extaz! Ba chiar m-am regăsit în eroina romanului, am simţit pe viu fiecare stare a ei, am ris cu ea, am plîns, m-am înfuriat şi am înjurat, am ajuns chiar să mă şi îndrăgostesc şi să tînjesc după săruturile iubitului ei... (Gata cu Edward Cullen) :D Iar sfîrşitul ma dat jos! Trebuie s-o citiţi!
   Iată despre ce este romanul:
Simpatica Lucy Sullivan visează să se marite cu Făt-Frumos, dar nici măcar nu are un iubit. Doamna Nolan însă i-a dat în cărţi şi i-a prezis că îşi va pune pirostriile în mai puţin de un an! Lucrurile încep să se precipite: de unde nu avea nici un pretendent, Lucy îl intilneşte, mai întii, pe Gus, minunatul Gus (în care însă nu poţi avea încredere!) şi începe să se întrebe: oare el să fie alesul? Sau poate Chuck, un american super? Sau Daniel, cel mai tare macho din lume? Sau Jude, noul coleg? Îşi va găsi Lucy sufletul-pereche?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu