NEVER UNDERESTIMATE A BLONDE WITH A PEN!

Yeap! I am happy!

 “Intru în casă obosit, după altă zi de munca...Pentru ce îmi place mie nu-s plătit cît să-mi ajungă... Nu-i nimic apas play şi aterizez în lumea mea, condus de muzică mă întind uşor pe canapea... Un miros de tei de la copacii de lîngă fereastră vine să-mi aducă aminte că viaţa-i totuşi frumoasă...Încă am suflet de copil care refuză să crească...Mie egal cu zero tot ce spune lumea asta proastă....Mintea mea e un motor încins cu spirit creator, că cineva mi-a dat un har, iar pixul ma învăţat să zbor...Şi scriu cîte trepte urc şi cîte cobor, ca să ajung acolo unde vreau înainte să mor...” sunt nişte versuri din piesa lui Arssura “Mereu Copil”...nişte versuri formidabile, care m-au impresionat... care şi-au pus amprenta în sufletul meu...


     E un cîntec care mă face să-mi zic Keep going, no matter what!  VIAŢA e grea uneori, dar E al naibii de FRUMOASĂ! Dacă lupţi ca să fii fericit VEI FI! Eu pot spune că am o viaţă frumoasă şi că sunt fericită! Fac tot posibilul ca " să ajung acolo unde vreau înainte să mor."
   La fel ca Arssura “încă am suflet de copil, care refuză să creasc㔺i nu am de gînd să mă schimb... îmi place să mă bucur de chestiile banale dar drăguţe ale vieţii... Îmi încep toate dimineţile privind răsăritul şi zecile de raze care se joacă prin camera mea,  soarele e sursa mea de bună dispoziţie... zîmbesc bătrînilor şi copiilor pe care îi întîlnesc în cale, şi asta mă face să mă simt bine ... fiecare ciocolată e încă un prilej de bună dispoziţie... La fiecare reuşită a mea sar în sus de bucurie şi bat din palme, şi mă simt de parcă aş fi cîştigat premiul Nobel...La fiecare nereuşită îmi spun că dată viitoare va fi mai bine... lumea îmi zice că-s prea naivă, dar mie îmi place aşa, căci astfel văd doar partea frumoasă din tot... Cred pe cuvînt aproape tot ce mi se spune, căci nu văd de ce ar minţi lumea, şi prefer mai bine de 100 de ori sa fiu minţită, decît să fiu sceptică şi să nu am încredere în nimeni...Cred cu ardoare că acolo undeva în lume mă aşteaptă jumătatea mea, prinţul meu, cu care neapărat voi fi fericită pînă la adînci bătrîneţi...
    Iar atunci cînd totul e chiar rău, cînd simt că şi sufletul meu e invadat de tristeţe, deznadejde, e deajuns să ascult muzica preferată, să mă plimb, sa vad oameni împliniţi şi zîmbesc din nou :) , mîine e o noua zi! 

2 comentarii:

  1. Foarte bun articolul, plin de optimism si chiar te inspira cind il citesti. Bravo, pe linga frumusetea ta de invidiat mai ai si talent de a transpune gindurile in scris.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey merci mult, bucura faptul ca nu doar mie imi place articolul dat... De as mai sti cine asa ma flateaza, ar fi bine! :)

    RăspundețiȘtergere