NEVER UNDERESTIMATE A BLONDE WITH A PEN!

Something about me...

   Sunt Alessia şi sunt studentă  anul II la USM, facultatea de Jurnalism. Dat fiind faptul că mai mulţi prieteni au bloguri, mi-am zis  good idea , de ce să nu-mi fac şi eu unul?! Aşa că “Sunrise and coffee” este blog-ul meu! Nu prea am experienţă , dar cu timpul voi pricepe şi eu ce şi cum se face mai bine în domeniul dat! At least hope so!
    Pentru a face o prezentare mai detaliată, dar şi mai succintă în acelaşi timp (cum zicem noi la Jurnalism “Maxim informaţie, Minim cuvinte” ) pentru cei care nu mă cunosc, iată 32 de lucruri care v-ar pute interesa despre mine:
1. Sunt dependentă de oglindă, mă uit în toate pe care le văd :)
2. Iubesc aventurile, dar nu şi riscul la maxim
3. Sunt blondă, cu ochii albaştri  lucky me :P
4.Sunt zodia scorpion
5.Deci sunt egoistă...cu unele excepţii bineînţeles :)
6.Cînd am bani mă simt parcă “obligată” să-i cheltui
7. Visul meu e să trăiesc în Mexic
8.Imi plac plimbările lungi
 9. Imi place să mă implic în activităţi de voluntariat
10.Ador sa fac cunoştinţe noi


11.Sunt prietenoasă , căci prietenia e o necesitate vitală pentru mine
12. Sunt un pic prea naivă, am mare încredere în cei din jur....BIG mistake, i know!
13.Prefer baieţii blonzi, ei par mai inofensivi, mai sinceri, mai sweet....
14.Deşi mereu dau de bruneţi şi şateni (dar nu mă supar)
15.Imi place să mă distrez cu găşti mari de oameni
16.Dar cînd vine vorba de a lucra la un proiect îmi place să o fac independent
17.Mă pot adapta la orice situaţie, căci caut latura pozitivă în tot
18.Iubesc întunericul şi singuratatea 
19.Ador rap-ul romanesc (Nane, Arssura, Anonim, Rappa, Dutza, Grasu XXL, etc)
20.Filmul preferat este poate banal dar “Twilight”
21. Relaţiile de lungă durată nu sunt specialitatea mea
22.Nu sunt genul de fete care controlează sms-urile boyfriend-ului sau cere parola la facebook
23.Sunt membru AIESEC (ONG care se ocupă cu dezvoltarea tinerilor lideri)
24. Sunt un pic dependentă de parerea celorlalţi
25. Mă consider dragută şi simpatică
26. Sunt idealistă
27. Mă stradui să nu spun minciuni, şi să nu fiu invidioasă
28. Nu fumez
29. Alcoolul doar  în cantităţi respectabile
30. Enrique Iglesias este cîntareţul meu preferat
31. “Do you know? (pin pong version)”  e piesa pe care aş asculta-o la nesfîrşit
32. Visul meu profesional este să-i ocup locul Nataliei Cheptene de la PRO TV, şi cum nu e loc de două blonde la acelaţi post de muncă :P şi cum eu sunt mai tinerică, Cheptene is out... :D :D :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu